• 25-11-2009, 12:04:33
    #1
    Biraz önce Ntvspor'da İlhan Cavcav'ın açıklamaları vardı.
    Söylediğine göre 1985 senesinde "Bursaspor" başkanı telefonla arayarak maçı satmasını söylemiş, İlhan Cavcav bunu şiddetle red etmiş.Maç sonrası başkan İlhan Cavcav'ı arayarak "Sağol İlhan Abi sayende param cebimde kaldı, sana teklif ettiğim paranın 10da 1i ile iki futbolcunu satın aldım ve şu an ligteyiz." demiş.

    Söylediğine göre üzerinden çok fazla olay geçemeyn bir başka şike iddası ise "Antalyaspor" takımına, onlarda son maçta Gençlerbirliği'nin yenilmesi halinde 400.000 dolar vereceklerini söylemişler.Bu rededilerek, Gençlerbirliği 3-0 maçı kazanmış.

    Bu daha geniş haber linki: http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=217816

    Burada takım isimleri yok, takım isimlerini bizzat kendisi Ntvspor'da canlı yayında açıkladı.
  • 25-11-2009, 12:05:44
    #2
    Yine İlhan Cavcav
  • 25-11-2009, 12:41:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ortalık toz duman olacak gibi (: İki ihtimal var, yılların başkanı radikal olayların yaşanmasına neden olacak ya da bunadığını kanıtlayacak.
  • 25-11-2009, 15:44:12
    #4
    Günaydın İlhan Cavcav. Bu zamana kadar aklın neredeydi?