• 19-11-2009, 01:52:46
    #1
    Biz, Büyük Beşiktaş Taraftarıyız.
    Kimliğimiz budur.

    Her birimize kimlik sorulacağı ilanı yapılarak potansiyel suçlu muamelesine maruz kıldığınız bizler bu ülkenin insanlarıyız, halkız, Beşiktaşlıyız.

    Bizleri tanımıyor değilsiniz;

    İsçiyiz, issiziz, öğrenciyiz, öğretmeniz, şairiz, memuruz, tezgahtariz, yazariz, çizeriz. Bildiğin işportacıyız, çiftçiyiz... Köydeki çoban, denizdeki balıkçı, yoldaki şoförüz. Kadın-erkek, kimimiz yaşlı kimimiz genciz… Yeni doğmuş bir bebek, sokakta kovaladığın çocuğuz. Ezcümle, halkız, Beşiktaşlıyız.

    Biz, Büyük Beşiktaş Taraftarıyız.




    Alıntıdır: forza
  • 19-11-2009, 13:00:02
    #2
    Teşekkürler güzel yazı olmuş.
  • 19-11-2009, 15:57:57
    #3
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler.