• 28-10-2009, 12:52:08
    #10
    Mal bu takım
    Bu arada
    Pendik ile Trömsö maç yapsın,Pendik 2 maçta da tokatlar
  • 28-10-2009, 21:49:20
    #11
    mEc
    Üyeliği durduruldu
    Bu fenerbahçelilerin Galatasarayı yenmekten başka övünebilecekleri başka birşey varmı

    Ayrıca pendiğin adını birtek feneri yendiği için duyduk futbol bazında. Trömsö her yıl uefada oynuyor
  • 28-10-2009, 21:50:40
    #12
    Rezillik felan değil FUTBOL bu