Alcorcon 4 - Real Madrid 0 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Alcorcon 4 - Real Madrid 0
11
●
628
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Alcorcon 4 - Real Madrid 0
1
2
28-10-2009, 12:52:08
#10
jxc
Mal bu takım
Bu arada
Pendik ile Trömsö maç yapsın,Pendik 2 maçta da tokatlar
28-10-2009, 21:49:20
#11
mEc
Üyeliği durduruldu
Bu fenerbahçelilerin Galatasarayı yenmekten başka övünebilecekleri başka birşey varmı
Ayrıca pendiğin adını birtek feneri yendiği için duyduk futbol bazında. Trömsö her yıl uefada oynuyor
28-10-2009, 21:50:40
#12
aGeneL
Rezillik felan değil
FUTBOL
bu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler