Bu maç döner mi ? FB-GS - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu maç döner mi ? FB-GS
10
●
436
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Bu maç döner mi ? FB-GS
1
2
26-04-2026, 21:37:03
#1
Noura
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yorumlarınız nedir arkadaşlar
26-04-2026, 21:37:42
#2
neto
Dönse dönse 6-0 ın intikamını almaya döner
26-04-2026, 21:37:52
#3
creature1453
penaltıyı kaçırırsan böyle yenilirsin imkansız dönmez
26-04-2026, 21:39:51
#4
adagursoy
nereye dönüyo usta manyak mısınız
bu oyunla bu oynayışla bu tavırlarla anca kadıköye döner bu takım
26-04-2026, 21:40:48
#5
kozmikkreatif
Mümkün değil.
26-04-2026, 21:42:25
#6
ZINKKK
Ederson geçenki küfürlerin intikamını aldı hayatımda gördüğüm en boş kart
26-04-2026, 21:42:57
#7
chaTR
Tüm takımı satıp iskandinavlardan afrikadan yıllık 500bin euroya oyuncu çekelim 2.olmak için bu kdr para vermeye gerek yok
26-04-2026, 21:49:02
#8
SDR1035
Yarım ekmek arası sossuz
26-04-2026, 21:50:41
#9
CengizYurek
aboo gole bak
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler