• 26-04-2026, 21:37:03
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yorumlarınız nedir arkadaşlar
  • 26-04-2026, 21:37:42
    #2
    Dönse dönse 6-0 ın intikamını almaya döner
  • 26-04-2026, 21:37:52
    #3
    penaltıyı kaçırırsan böyle yenilirsin imkansız dönmez
  • 26-04-2026, 21:39:51
    #4
    nereye dönüyo usta manyak mısınız bu oyunla bu oynayışla bu tavırlarla anca kadıköye döner bu takım
  • 26-04-2026, 21:40:48
    #5
    Mümkün değil.
  • 26-04-2026, 21:42:25
    #6
    Ederson geçenki küfürlerin intikamını aldı hayatımda gördüğüm en boş kart
  • 26-04-2026, 21:42:57
    #7
    Tüm takımı satıp iskandinavlardan afrikadan yıllık 500bin euroya oyuncu çekelim 2.olmak için bu kdr para vermeye gerek yok
  • 26-04-2026, 21:49:02
    #8
    Yarım ekmek arası sossuz
  • 26-04-2026, 21:50:41
    #9
    aboo gole bak