• 23-02-2026, 22:15:59
    #1
    Kasımpaşa yı canı gönülden tebrik ediyorum 10 kişiyle beraberlikte olsa yakaladı Allah'ın adaleti şaşmaz
  • 23-02-2026, 22:17:23
    #2
    Konya 2 tane attığında da tebrik etseydiniz ya hocam baygınlık geçirildi sanırım o süreçte

  • 23-02-2026, 22:19:50
    #3
    İlahi adalet

    ayrıca hahaha
  • 23-02-2026, 22:31:13
    #4
    Güzel maçtı. Şampiyon olmuşlar gibi sevindiler ama kısa sürdü
  • 23-02-2026, 22:37:21
    #5
    İrfancan maçı satmasa demek ki fb 1 puanı da alamayacakdı TÜhhhhhh ))
  • 23-02-2026, 22:42:42
    #6
    Denizli vakası gibi bir şey oldu