• 15-02-2026, 21:57:11
    #1
  • 15-02-2026, 21:59:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu adamların piyasa değerleri niye böyle düşmüş yaşlarıda fazla değil abartılacak kadar
  • 15-02-2026, 22:01:40
    #3
    Salahı al ligin seviyesi 2 katına çıkar. İnşallah gelir
  • 15-02-2026, 22:07:31
    #4
    Ag0ny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salahı al ligin seviyesi 2 katına çıkar. İnşallah gelir
    Bernardo da çok iyi
  • 15-02-2026, 22:08:49
    #5
    Bu adamlar evet çok iyiydi ama son maçlarına dönün bakın artık öyle büyük farklar yaratan oyuncular değil iyiler mi iyiler hatta markalar ama bilmiyorum ya. Sallah gelirse mutlu olurum
  • 15-02-2026, 22:12:53
    #6
    Salah'a gerek yok. Orada zaten Sane var.
  • 15-02-2026, 22:57:59
    #7
    Yaşları var ama her ikisi de lige kalite getirecektir.