• 14-02-2026, 21:16:30
    #1
    2-3 oldu
  • 14-02-2026, 21:23:09
    #2
    Alırız yaa (kupon yattı)
  • 14-02-2026, 21:23:16
    #3
    2 gol daha bekliyorum
  • 14-02-2026, 21:25:13
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 oldu
    Hocam sarı lacivertliler nasıl iyi oynuyor mu
  • 14-02-2026, 21:26:24
    #5
    Onana maşallah kolsuz 3 şut geldi 3 üde gol şaka hgibi
  • 14-02-2026, 21:43:09
    #6
    Maçın skorunu bile takip etmiyordum.İlk kez burada denk geldim.Sonucu belli olan şeyi takip etmenin manası yok.Süper Ligde Hakem jokeriyle her zaman fener kazanmaya yakındır...
  • 14-02-2026, 21:57:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    besiktas muciyi vermese iyiydi de baya oyuncu geldi eksikleri kapattılar bu gunlerde geçer fenerbahce bu sezon şampiyon olamaz şahsi dusuncem Türkiye futbolundan nefret ediyorum şikeler bahis fazla acmak istemiyorum gerçek bu