• 17-01-2026, 20:49:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1.12 oran ile maçın favorisiler, ilk yarı bitti kaleyi bulan şut çekememişler, ikinci yarı kıracağını düşünüyorum, sizce sorun ne?
    Osimhen mi sırtlıyor bu takımı
    Psikolojik üstünlüğü elleriyle Fener’e verdiler

  • 17-01-2026, 20:50:21
    #2
    Gündemi çok kafaya takıyorlar sanırım : )))))))
  • 17-01-2026, 20:51:04
    #3
    ✅ E-İmza / E-Fatura ✅
    Takım içinde bir sorun olduğu aşikar. 2. Lig takımı gibi top oynuyorlar
  • 17-01-2026, 20:51:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray kazanır ancak takımın %80i osimhen
  • 17-01-2026, 20:53:58
    #5
    galatasaray osimheni almasaydı şuan fener 1.ydi ve net şampiyondu.
  • 17-01-2026, 20:54:37
    #6
    💚 R10.NET 💚
    Gs yener oranı çok düşük olduğu için iddaa oynayanlar, hadikaplı, 2.5 üst yada İY/MS 1/1 oynuyorlar.
    Bu şartlarda Gs ikinci yarı 1 yada 2 tane atar maçı rahat alır. Kazanan yine kasa olur.
    Burada Galatasaray'a puan, baronlara para lazım. Eee bu para kimde var ise onların cebinden alıyorlar.
    Bu mesele sadece Gs için değil Fb, Bjk ve Ts hepsi için geçerli.
    Ülke futbolu o yüzden güzelim ülke gibi kaoslarla dolu.
  • 17-01-2026, 20:54:55
    #7
    Maçtan haberim yok bende berabere bitti sandım. 2. Yarı 2 farkla kazanırlar
  • 17-01-2026, 22:19:20
    #8
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gs yener oranı çok düşük olduğu için iddaa oynayanlar, hadikaplı, 2.5 üst yada İY/MS 1/1 oynuyorlar.
    Bu şartlarda Gs ikinci yarı 1 yada 2 tane atar maçı rahat alır. Kazanan yine kasa olur.
    Burada Galatasaray'a puan, baronlara para lazım. Eee bu para kimde var ise onların cebinden alıyorlar.
    Bu mesele sadece Gs için değil Fb, Bjk ve Ts hepsi için geçerli.
    Ülke futbolu o yüzden güzelim ülke gibi kaoslarla dolu.
    baronlar 0/0 ve alt oynamış
  • 17-01-2026, 23:47:25
    #9
    muratshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galatasaray osimheni almasaydı şuan fener 1.ydi ve net şampiyondu.
    hocam osimhen alınmasaydı fener bu kadar transfer yapmazdı bence.