1.12 oran ile maçın favorisiler, ilk yarı bitti kaleyi bulan şut çekememişler, ikinci yarı kıracağını düşünüyorum, sizce sorun ne?
Osimhen mi sırtlıyor bu takımı
Psikolojik üstünlüğü elleriyle Fener’e verdiler
Gs yener oranı çok düşük olduğu için iddaa oynayanlar, hadikaplı, 2.5 üst yada İY/MS 1/1 oynuyorlar.
Bu şartlarda Gs ikinci yarı 1 yada 2 tane atar maçı rahat alır. Kazanan yine kasa olur.
Burada Galatasaray'a puan, baronlara para lazım. Eee bu para kimde var ise onların cebinden alıyorlar.
Bu mesele sadece Gs için değil Fb, Bjk ve Ts hepsi için geçerli.
Ülke futbolu o yüzden güzelim ülke gibi kaoslarla dolu.
Gs yener oranı çok düşük olduğu için iddaa oynayanlar, hadikaplı, 2.5 üst yada İY/MS 1/1 oynuyorlar.
Bu şartlarda Gs ikinci yarı 1 yada 2 tane atar maçı rahat alır. Kazanan yine kasa olur.
Burada Galatasaray'a puan, baronlara para lazım. Eee bu para kimde var ise onların cebinden alıyorlar.
Bu mesele sadece Gs için değil Fb, Bjk ve Ts hepsi için geçerli.
Ülke futbolu o yüzden güzelim ülke gibi kaoslarla dolu.