Gs yener oranı çok düşük olduğu için iddaa oynayanlar, hadikaplı, 2.5 üst yada İY/MS 1/1 oynuyorlar.
Bu şartlarda Gs ikinci yarı 1 yada 2 tane atar maçı rahat alır. Kazanan yine kasa olur.
Burada Galatasaray'a puan, baronlara para lazım. Eee bu para kimde var ise onların cebinden alıyorlar.
Bu mesele sadece Gs için değil Fb, Bjk ve Ts hepsi için geçerli.
Ülke futbolu o yüzden güzelim ülke gibi kaoslarla dolu.