Bu John Duran'in 95. dakikada attigi gol bu GS'lileri baya bir bozdu anlasilan. Hala kafalarindan silememisler. Aradan 3 gün gecti neredeyse tuhaf tuhaf konular aciyorlar r10'da..
10 yıldır şampiyon olmayan/yapılmayan takım kollanıyor, malum takım bunlara rağmen herkesi yenip şampiyon oluyor.(avrupada elek olması hariç.) Güzelmiş.