Ederson'a ceza yok - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ederson'a ceza yok
12
●
424
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Ederson'a ceza yok
1
2
27-11-2025, 19:47:17
#10
tiscali
Üyeliği durduruldu
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizin adam taraftarlara bakarak avuçladı.
Bizim adam 8 yıldır aynı donu giydiği için mantar enfeksiyonu ve donunda delikler var, kaşınmadan duramıyor
27-11-2025, 19:59:36
#11
arpej
Fenerasyon şaşırtmadı.
27-11-2025, 20:19:20
#12
obsosyal
Ceza yok diyen arkadaşların evine getirilip aynı şeyi karşısında yaptıracaksın. 😂😂😂 10 yıldır bu yüzden başarınız yok .
27-11-2025, 20:41:30
#13
inaN33
obsosyal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ceza yok diyen arkadaşların evine getirilip aynı şeyi karşısında yaptıracaksın. 😂😂😂 10 yıldır bu yüzden başarınız yok .
yüzleri kızarmaz emin ol, fenerli yapıyor diyip suspus otururlar koltuklarına
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler