• 27-11-2025, 19:32:44
    #1


    PFDK: "Aynı müsabakada FENERBAHÇE A.Ş. sporcusu EDERSON SANTANA DE MORAES hakkında, rakip takım taraftarlarına yönelik hakareti nedeniyle Kurulumuza sevk yapılmış ise de; isnat olunan disiplin ihlalinin unsurları oluşmadığından CEZA TAYİNİNE YER OLMADIĞINA karar verilmiştir."
  • 27-11-2025, 19:33:41
    #2
    Boxer araya kaçmış diye yorumlamışlar
  • 27-11-2025, 19:36:38
    #3
    İcardiye niye verdiler
  • 27-11-2025, 19:36:45
    #4
    Komedi😂😂 alın size şike
  • 27-11-2025, 19:37:01
    #5
    Derbi öncesi bu güzel bir haber
  • 27-11-2025, 19:42:27
    #6
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İcardiye niye verdiler
    Sizin adam taraftarlara bakarak avuçladı.

    Bizim adam 8 yıldır aynı donu giydiği için mantar enfeksiyonu ve donunda delikler var, kaşınmadan duramıyor
  • 27-11-2025, 19:43:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boxer araya kaçmış diye yorumlamışlar
    8 senedir aynı boxer'e giyiyormuş her maçta..🙂
    Bugün dazn1 veya 2 kanalinda onunla röportaj programi vardı orada söyledi. 🙂
  • 27-11-2025, 19:45:38
    #8
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 senedir aynı boxer'e giyiyormuş her maçta..🙂
    Bugün dazn1 veya 2 kanalinda onunla röportaj programi vardı orada söyledi. 🙂
    Totemci brezilyalı kaleci. Yıllardır aradığımız kanı bulduk sonunda
  • 27-11-2025, 19:46:56
    #9
    Ceza verilecek bir durum yoktu bence de.