• 07-11-2025, 01:09:42
    #1
    Aşağıya link bırakıyorum.



    https://x.com/SaracogluSports/status..._NOya_rBw&s=19
  • 07-11-2025, 01:10:39
    #2
    Fenerbahçe yi bitim kadar sevmem ama penaltıydı yüzde yüz
  • 07-11-2025, 01:11:20
    #3
    Fanatik bir GS taraftarı olarak değerlendirmem buz gibi penaltı olduğu yönündedir. Yazık günah.
  • 07-11-2025, 01:11:49
    #4
    Buna penaltı demeyen ne bileyim ağır konuşmak istemiyorum iyi ki fenerli değilim 😁
  • 07-11-2025, 01:13:02
    #5
    Bet*r olsunlar ya, sıkıcı maç, iğrenç bir futbol, yazık çok yazık
  • 07-11-2025, 01:13:20
    #6
    90+5 de vermeye bi tarafı yetmemiştir. Zaten aşırı kötü yönetti çok basit sarı çıkardı.
  • 07-11-2025, 01:13:21
    #7
    Skriniar a izledikten sonra yaptığı açıklamayı izlerken sanırım öncesinde duran da arkaya sarılıp çekiyor diyor.
  • 07-11-2025, 01:13:58
    #8
    şaka gibi.
  • 07-11-2025, 01:14:34
    #9
    Duran rakibinin formasına asılarak avantaj sağlıyor, yani ilk faulü yapan Duran... şeklinde bir gerekçe ile penaltı vermemiş.