Aşağıya link bırakıyorum.
https://x.com/SaracogluSports/status..._NOya_rBw&s=19
Neden Penaltı Değil?
20
●826
- 07-11-2025, 01:11:20Fanatik bir GS taraftarı olarak değerlendirmem buz gibi penaltı olduğu yönündedir. Yazık günah.
- 07-11-2025, 01:13:2090+5 de vermeye bi tarafı yetmemiştir. Zaten aşırı kötü yönetti çok basit sarı çıkardı.
- 07-11-2025, 01:13:21Skriniar a izledikten sonra yaptığı açıklamayı izlerken sanırım öncesinde duran da arkaya sarılıp çekiyor diyor.