• 04-10-2025, 22:31:06
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Osimhenin 2 kere kırmızı kart görmesi gerekirdi boğaz sıkmak adam tekmelemek ne demek hakemsaray iş başında!!
  • 04-10-2025, 22:34:33
    #38
    Kurumsal PLUS
    BarisKarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlara baktığım kadarı ile birçok kişi konu yazısını çok farklı anlıyor galiba
    Fenevliler sinirli abisi.

    denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açtığın konunun altına flood yapmışsın Fenerbahceli kisilerile laf carpiyorsun. Fikrini belirtmek nedir daha onu bilmiyorsun. Beşiktaştan 10 kisi kalmamiza rağmen puan aldık büyük takımız helal gs desen anlarım. Maçla alakası olmayan takımın taraftarlarina laf sokmaya çalışarak degil!!!
    Sizi üzgünüm için çok üzgünüm @denizli; hocam. Her zaman iş olmaz.
  • 04-10-2025, 22:36:14
    #39
    Gs için kazanç bence. Zaten lider, puan farkı var. Ucl den kazanmış gelmiş ve yorgun. Kırmızı kartla birlikte kötü oyunla 1 puan iyidir.
  • 04-10-2025, 22:54:26
    #40
    Fener samsunda puan kayeder gene kazanan gs olur))
  • 05-10-2025, 00:11:58
    #41
    Kişisel Rütbe
  • 05-10-2025, 00:12:47
    #42
    Kurumsal PLUS
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalık karıştı yine geç kaldın.
  • 05-10-2025, 00:14:55
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Konu açıyor altına ilk yorum olarak fenerlilere laf atıyor, ardından ortalık karıştı diyor, kusura bakmayın da hocam ergen misiniz ? ya da İşsiz mi ?
  • 05-10-2025, 00:16:19
    #44
    Kadro değeri olarak galatasaray beşiktaşın 2 katı, halen ağlıyorsunuz. yorgunmuş bilmem neymiş geçin bunları. kendi evinizde son anda kurtuldunuz beşiktaş maçları her zaman korkulu rüyanız olacak
  • 05-10-2025, 00:18:45
    #45
    Kişisel Rütbe
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortalık karıştı yine geç kaldın.
    Sanki seni geçen uyarmıştık Valla şu feneri lütfen sal reis bak seviyom seni