BarisKarademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlara baktığım kadarı ile birçok kişi konu yazısını çok farklı anlıyor galiba
Fenevliler sinirli abisi.

denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açtığın konunun altına flood yapmışsın Fenerbahceli kisilerile laf carpiyorsun. Fikrini belirtmek nedir daha onu bilmiyorsun. Beşiktaştan 10 kisi kalmamiza rağmen puan aldık büyük takımız helal gs desen anlarım. Maçla alakası olmayan takımın taraftarlarina laf sokmaya çalışarak degil!!!
Sizi üzgünüm için çok üzgünüm @denizli; hocam. Her zaman iş olmaz.