• 04-10-2025, 22:02:15
    #10
    Kurumsal PLUS
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rakipsiztrol, bjk derbisinde bile fener koymuş, acı çekiyor şaka gibi
    En büyük fenevli geldi açılın
  • 04-10-2025, 22:06:06
    #11
    Beşiktaş maçlarında panterleşen uğurcan sanada selam olsun bizle bir derdi var ama ney acaba?
  • 04-10-2025, 22:07:04
    #12
    ✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
    ahahahaha
  • 04-10-2025, 22:07:34
    #13
    Yorgun 10 kişilik takımı yenemiyorsa varya Beşiktaş bitmiştir tebrikler Galatasarayım
  • 04-10-2025, 22:07:37
    #14
    Yorumlara baktığım kadarı ile birçok kişi konu yazısını çok farklı anlıyor galiba
  • 04-10-2025, 22:08:48
    #15
    Üyeliği durduruldu
    PionDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beşiktaş maçlarında panterleşen uğurcan sanada selam olsun bizle bir derdi var ama ney acaba?
    Haftaya Milli maçlarda 5-6 tane yer artik..
  • 04-10-2025, 22:09:21
    #16
    Bir tarafta Sane ile Icardi giriyor diğer tarafta oyuna giren Kartal, Rashica. Çıkan forvet 70M. BJK adını ilk defa duyduğum topçu dolu. Sergen'e Galatasaray'ın kadroyu verin firesiz şampiyon yapar. Beşiktaş istediğini aldı hatta galibiyeti kaçıran taraftı. Hakemin rezil bir yönetimi vardı. Tüm maçları yabancı hakemler yönetmeli.
  • 04-10-2025, 22:10:03
    #17
    Dünya yıldızlarının süperligde yıldız olmasını tek sağlayan şey yerde yatmaktır. Başta Toreirra olmak üzere sürekli yerde yatan Galatasaraylıları canı gönülden tebrik ederim
    Kendi evinizde berabere kalmak Galatasaray için bir kutlama konumuna dönüştü. Beşiktaştan nasıl bir korku varsa
  • 04-10-2025, 22:11:50
    #18
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Hakeme rağmen 1 puan alan Beşiktaşı tebrik ederiz. galatasarayın döküldüğü yerde Beşiktaş çok iyiydi hakem adil olsaydı 3 puan Beşiktaşındı.