• 06-09-2025, 13:50:05
    #1
    Basketbol İsveçi Gömdük 🇹🇷💯🔥
  • 06-09-2025, 13:51:00
    #2
    Kızlarda aldı, yarın Türkiye ispanyayı alırsa iyi moral olur
  • 06-09-2025, 13:51:24
    #3
    Aşırı zorlandık. Bu kadar baskı beklenmiyordu. Şansliydık.
  • 06-09-2025, 13:51:30
    #4
    Çok zorlandık ama olsun
  • 06-09-2025, 13:52:08
    #5
    Hocam cokta gomduk denmez ya bizim bunlara 10 sayi altina dusurmememiz lazimdi adamlar isvec e oran bile vermedi isvecliler fena mucadele etti
  • 06-09-2025, 13:53:56
    #6
    Dananın kuyruğu yarın kopacak. En azından yarın bir beraberlik çıkarırsak çok güzel olur. Türkiye, hakikaten sporla yatıp kalkan bir ülke. Bu nedenle, ülkecek huzurlu uyuruz. Ben çok mutlu oldum voleybol ve basketbol sonucuna...
  • 06-09-2025, 14:08:32
    #7
    3. periyodun yarısında ancak öne geçebildik, gömdük ama az kalsın gömüyorlardı, çok zor kazandık. Cedi osman çok kötü oynuyor birde kaptanmış, takıma hiçbir katkısı yok.
  • 06-09-2025, 14:22:05
    #8
    Oyuncularımız büyük karakter koydu o sayede kazandık ama karakter koymak bir süre sonra işe yaramaz o yüzden takım oyununu takım savunmamızı güçlendirmemiz lazım