TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karşıyakanın olaysız maçı mı olur hiç. Onlar arıza çıkartmasa karşı takım çıkartıyor.
Bu sefer bizden kaynaklanan birşey değil.Zaten bu olaylar sonucunda Giresun'a bizim gibi 5 maç saha kapatma cezası gelmezse bize haksızlık olacak.Penaltı oldu maç 10 dk maç uzadı.Ayrıca penaltı atılacak kale Giresun taraftarının olduğu bölüm.Her ne kadar profesyonel futbolcu olsa da teri soğumuş ve olaylardan etkilenip heyecanlanabilirdi.Çünkü 102.dakika maç 0-0 ve oyunun kaderi sana bağlı.Atamasaydı KsK taraftarı içeri girseydi suçlu biz olurduk.Okan klasını konuşturdu ve çok soğuk kanlı bir şekilde üzerine düşen görevi yerine getirdi.
KsK & Buca & Altay bu sene süper lige . . .