• 25-07-2025, 18:46:34
    #1

    Selamlar anlamadığım bir durum var fenerbahçe nerdeyse bize yaklaşmış
    İyide bunlar bayadır hiçbir şekilde şampiyon olamadı nereden geldi bu para diyelim görüntü normal o zaman Galatasaray niye az durumda daha fazla olması gerekmez mi gerçi Osimhen ve diğer transferler sonrası daha da netleşecek garip bir durum
  • 25-07-2025, 18:50:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şampiyonluk geliri çok ütopik bir para değil ki hocam zaten, bence borçlanıyorlar
  • 25-07-2025, 18:58:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ali koç kendi parasını veriyor ama uefa kontrollü şekilde borç olarak kabul ediyor. ali koç istesede hayrına veremiyor o parayı. kulüp borcu olarak dönecek ileriki yıllarda. aziz yıldırımda aynısını yapıyordu hatta ali koç ilk geldiğinde bilmem bize şu kadar borç bırakmışlar dediği olayda bundan sebep oluyor. yeni gelen başkanda aynısını ali koç için diyecek. ilerleyen yıllarda haciz falan gelirse şaşırmamak lazım.
  • 25-07-2025, 19:02:36
    #4
    Boşuna Fenermarkt demiyorlar.
  • 26-07-2025, 01:23:09
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sebebi Koç Holding (Yani Ali Koç) 2024 yilinda Türkiye'ye yaklasik ihracat'da 100 Milyar USD sicak para girdisi yapmis. Tabi Fenerinde bundan biraz faydalanmasi normaildir...