
Selamlar anlamadığım bir durum var fenerbahçe nerdeyse bize yaklaşmış
İyide bunlar bayadır hiçbir şekilde şampiyon olamadı nereden geldi bu para diyelim görüntü normal o zaman Galatasaray niye az durumda daha fazla olması gerekmez mi gerçi Osimhen ve diğer transferler sonrası daha da netleşecek garip bir durum