İlk yarıyı izledim topu arjantin oynadı brezilya golleri attı.
Gerçi pozüsyonu yoktu pek arjantinin ama sürekli atak oynadı pek maç izlemeyi sevmem messiyi izlememiştim ama messi hakkaten yaptığı ünü hakeden bir adammış onu gördüm.
Tevez azcık akıllı davransa ilk yarı 1 gol atılırdı en azından. Maradonaya üzüldüm