• 06-09-2009, 05:31:13
    #10
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pes artık.
    ya bırak hocam Allah aşkına sırf bi asist yaptı diye adamı kral yaptınız sahada yoktu doğru düzgün pas yapamadı

    amacım elanoyu kötülemek değil izlediğimi söylüyorum
  • 06-09-2009, 05:36:24
    #11
    Arjantin de fazla takım ruhu yoktu. Gene de iyi oynadı ama sonuça gidemedi. Messi yaptı ne yaptıysa zaten.

    Bu arada @aykt36'nın yoruma baya güldüm. Bu kadar da olmaz. Santos'a da birşey söylememişler zaten.
  • 06-09-2009, 05:37:24
    #12
    aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bırak hocam Allah aşkına sırf bi asist yaptı diye adamı kral yaptınız sahada yoktu doğru düzgün pas yapamadı
    amacım elanoyu kötülemek değil izlediğimi söylüyorum
    Brezilya milli takımında ilk 11'de başlıyor adam. Kilidi açan golün asistini yapıyor, 2. golde büyük pay oynuyor. Üstelik bahsedilen takımda Kaka vs. milyonlarca dolarlık adamlar varken oluyor bunlar. Daha ne yapabilir Elano söyler misin?
  • 06-09-2009, 05:37:32
    #13
    aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bırak hocam Allah aşkına sırf bi asist yaptı diye adamı kral yaptınız sahada yoktu doğru düzgün pas yapamadı

    amacım elanoyu kötülemek değil izlediğimi söylüyorum
    Ne alaka tamamda mok atmak için her fırsatı değerlendiriyosunuz ya.
    Oha harbiden.
    Santos 90 dakika oynadı Elano çıktı.
    Benim babamda senin babanı döver o zaman ?
  • 06-09-2009, 05:38:54
    #14
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arjantin de fazla takım ruhu yoktu. Gene de iyi oynadı ama sonuça gidemedi. Messi yaptı ne yaptıysa zaten.

    Bu arada @aykt36'nın yoruma baya güldüm. Bu kadar da olmaz. Santos'a da birşey söylememişler zaten.
    ben santosa bişe söylediler diye bi karşılık verdimmi iyi bak sadece görevini yaptı dedim neyse daha fazla yazmıcam

    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka tamamda mok atmak için her fırsatı değerlendiriyosunuz ya.
    Oha harbiden.
    Santos 90 dakika oynadı Elano çıktı.
    Benim babamda senin babanı döver o zaman ?
    ya abi bi yorum bu kadar çarptırılır adama 90 dakka görevini yaptık dedik siz ne diyorsunuz elano bence iyi değildi ama bence sizce süper oynamış olabilir gs açısından falan demiyorum izlediğim futbol açısından diyorum

    bu son yorumum
  • 06-09-2009, 05:39:30
    #15
    aykt36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elano mükemmelmi oynuyo serbest vuruş asisti dışında sahada yoktu elano Santosumuz 90 dakka görevini yaptı ayrıca elano 2 asist yapmadı bi asist yaptı diğer serbest vuruş baraja çarptı kaka çıkardı robinho vurdu fabiano tamamladı
    arjantinin golü gerçekten güzeldi
    ok kralsin. Dos santos macin yildiziydi.
  • 06-09-2009, 05:58:24
    #16
    Arjantin aslında alabilirdi ama şansız 2 gol yedi gerçekten duran top bitirdi adamları resmen ayrıca sonradan giren aguerro beklediğimin cok altındaydı messi yanlız kaldı.. Brezilyaya gelince cok iyi oynadıklarını düşünmüyorum ama genel olarak iyidi Elano 1 asist yaptırdı zaten brezilyada duran topları alves veya o kullanıyor şuan Santos ise Kaleyi uzaktan 1 kere çok iyi denedi ancak olmadı 2sini karşılaştırmak çok yanlıs olur 2side çok farklı mevkilerde oynadılar cunki ama Arjantin adına üzüldüm 93'den bu yana ilk kez evinde kaybetti ..
  • 06-09-2009, 07:15:34
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bu tür kıyaslamalar daha çok olur. Sizinki iyi oynadı bizimki döktürdü falan..
  • 06-09-2009, 10:34:37
    #18
    İlk yarıyı izledim topu arjantin oynadı brezilya golleri attı.
    Gerçi pozüsyonu yoktu pek arjantinin ama sürekli atak oynadı pek maç izlemeyi sevmem messiyi izlememiştim ama messi hakkaten yaptığı ünü hakeden bir adammış onu gördüm.
    Tevez azcık akıllı davransa ilk yarı 1 gol atılırdı en azından. Maradonaya üzüldüm