• 31-08-2009, 16:51:23
    #10
    Sivas küçük takım ve öyle kalmaya devam edecek.
    Zihniyet ufak ne bekliyorsunuz ki.
  • 31-08-2009, 18:08:49
    #11
    Diyarbakır bu sene coşcak feneride yeniyordu ama işte şans