"Bülent istifa": 0-2 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
"Bülent istifa": 0-2
10
●
594
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
"Bülent istifa": 0-2
1
2
31-08-2009, 16:51:23
#10
TaGo
Sivas küçük takım ve öyle kalmaya devam edecek.
Zihniyet ufak ne bekliyorsunuz ki.
31-08-2009, 18:08:49
#11
KaRa_MaSkE
Diyarbakır bu sene coşcak feneride yeniyordu ama işte şans
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler