Transfer gündeminin ön sıralarında yer alan Caner, sonunda muradına erdi. Galatasaray, genç futbolcu için CSKA Moskova Kulübüyle anlaştı.
Radyospor'un haberine göre; Buna göre Caner 1 sezon boyunca kiralık olarak sarı kırmızılı takımda forma giyecek.
Hakan Balta'ya ya da sol çizgiye alternatif arayışları çerçevesinde Caner Erkin'i gündemine alan Galatasaray, bu transferi noktaladı. Sarı kırmızılı takım Caner'i bir sezonluğuna kiralık olarak renklerine bağladı. Ayrıca sezon sonu satış opsiyonunu da aldı.
Caner Erkin için son anda Trabzonspor'da devreye girmişti. Ancak genç futbolcunun Trabzonspor Başkanı Sadri Şener'i arayarak tekliften dolayı mutlu olduğunu, fakat tercihini Galatasaray'dan yana kullandığını söylediği öğrenildi.
Galatasaray, imzalı sözleşme örneğinin Rus Kulübü'nden gelmesini bekliyor. Monaco'daki Şampiyonlar Ligi kura çekimine giden CSKA Moskavalı yöneticilerin bu akşam Moskova'ya ulaşır ulaşmaz, kedilerine gönderilen sözleşme örneğini imzalayıp, Galatasaray'a fakslayacağı bildirildi.
Caner'in bu gelişmeye göre pazartesi günü İstanbul'a gelebileceği bildirildi.
Manisaspor'dan CSKA Moskova'la transfer olan Caner, son dönemde 11'de forma giymesine karşın teknik direktör Artur Zico'nun olumsuz tavrı nedeniyle fazla şans bulamıyordu.
kaynak : mynet
not : https://www.r10.net/futbol/443557-ser...tasarayda.html zaten florida gayri resmi söylemişti
Flaş..Caner Galatasaray'da
8
●500
- 29-08-2009, 23:22:10Caner'i Joker olarak kullanacaktir.Balta'ya bisi olursa Sol Back + Arda veya Elano yorgun veya sakat oldugunda Kewell'i ortaya ceker Caner solda oynar veya ortada.Lvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2009, 00:18:09Gelirse 1 yıl kiralık olarak, yıl sonunda da opsiyonlu satış (4m €) sözleşmesiyle gelecekti. Eğer öyleyse çok iyi. Çünkü futbolcu elimizde patlasa bile en kötü yıl sonu CSKA'ya geri döner. Fakat baktık ki iyi, 4 milyon verip tamamen renklerimize bağlarız. Genç futbolcu, önü açık. Haber doğruysa hayırlı olsun camiamıza.
- 30-08-2009, 09:56:34https://www.r10.net/futbol/443557-ser...tasarayda.html bir daha niye açtın ki