Gelirse 1 yıl kiralık olarak, yıl sonunda da opsiyonlu satış (4m €) sözleşmesiyle gelecekti. Eğer öyleyse çok iyi. Çünkü futbolcu elimizde patlasa bile en kötü yıl sonu CSKA'ya geri döner. Fakat baktık ki iyi, 4 milyon verip tamamen renklerimize bağlarız. Genç futbolcu, önü açık. Haber doğruysa hayırlı olsun camiamıza.