Kupa Barcelona'nın - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kupa Barcelona'nın
11
●
671
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Kupa Barcelona'nın
1
2
29-08-2009, 13:55:31
#10
demreli
Üyeliği durduruldu
Tias adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kupayı görenler parmak kaldırsın.
sanki her sene alıyonuz
29-08-2009, 16:29:11
#11
Fhenix
demreli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sanki her sene alıyonuz
O yüzden "görenler" diyor ya zaten
29-08-2009, 18:29:27
#12
onehost.net
Backlink Hizmetleri
Seyir zevki çok yüksek bir futbol oynadı dün akşam Barcelona. Hak ettikleri bir galibiyet oldu
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler