werden bremen maçı nolur
7
●336
- 26-08-2009, 02:10:30Bunu Haftalık İddaa Kuponları konusunda değerlendirmeye almalsınız Başlık açmaya değer bir mevzu değil diye düşünüyorum.
- 26-08-2009, 11:13:07aktobenin 5 senedir kandi sahasında 1 mağlibiyeti var
werderin de defanso kötü
üst biteceğine eminmisiniz - 26-08-2009, 11:24:20Her maç için ayrı konu açmaya gerek yok.
Buradan devam edebilirsiniz https://www.r10.net/off-topic/111534-...nlari-529.html