• 29-03-2025, 20:55:13
    #1
    Düşünceleriniz?
  • 29-03-2025, 20:56:56
    #2
    Rafa napti oyle
  • 29-03-2025, 20:57:36
    #3
    Kurumsal Üye
    Muslera kapattığı köşeden yedi barış nabsın muslera onu nasıl yersin
  • 29-03-2025, 20:58:25
    #4
    Ayarsız oynamaya devam ediyor yine ne yapsın 😤
  • 29-03-2025, 21:00:11
    #5
  • 29-03-2025, 21:03:53
    #6
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Çöp
  • 29-03-2025, 21:04:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Fener daha çok sevindi bu gole
  • 29-03-2025, 21:08:27
    #8
    Gs 10 kişi kaldi farka gider mi bjk
  • 29-03-2025, 21:08:49
    #9
    hep çöptü zaten hakem şişirmesi takımla beraber kendine yer buldu 1m etmez