Fenerbahçe maçı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fenerbahçe maçı
5
●
200
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Fenerbahçe maçı
06-03-2025, 22:14:45
#1
obisa
Karşı takımın 2 golünde ofsaytı ben mi göremedim
Gerçi bizim yararımıza ama hakta yememek lazım
06-03-2025, 22:17:15
#2
safakozt
İlkini bilmiyorum 2. Net ofsayt çizgide geldi aslında
06-03-2025, 22:36:05
#3
Tolgakaptan
5 tane attılar ancak 3 tanesi sayıldı kısacası
06-03-2025, 22:46:06
#4
Vexa
Tüh ya Avrupa maçında yeniliyor Türkiye takımı tüh, Avrupa'da da yapı var hocam yapı..
06-03-2025, 22:47:40
#5
Conquer0r
çok merak ediyorum Acun bu maçtan sonra ne diyecek ?
Galatasaray madem başarılı avrupada nerede he ? nerede ?
diyen acun bakalım ne diyecek
adamlar 5 gol attı sana sahanda 2 si ofsayt
06-03-2025, 22:50:52
#6
emrecanyk
İyi oynayarak kaybettiğimiz maçlara üzülmüyorum iyi oynadık çok denedik olmadı nasip
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler