• 06-03-2025, 22:14:45
    #1
    Karşı takımın 2 golünde ofsaytı ben mi göremedim

    Gerçi bizim yararımıza ama hakta yememek lazım
  • 06-03-2025, 22:17:15
    #2
    İlkini bilmiyorum 2. Net ofsayt çizgide geldi aslında
  • 06-03-2025, 22:36:05
    #3
    5 tane attılar ancak 3 tanesi sayıldı kısacası
  • 06-03-2025, 22:46:06
    #4
    Tüh ya Avrupa maçında yeniliyor Türkiye takımı tüh, Avrupa'da da yapı var hocam yapı..

  • 06-03-2025, 22:47:40
    #5
    çok merak ediyorum Acun bu maçtan sonra ne diyecek ?
    Galatasaray madem başarılı avrupada nerede he ? nerede ?
    diyen acun bakalım ne diyecek
    adamlar 5 gol attı sana sahanda 2 si ofsayt
  • 06-03-2025, 22:50:52
    #6
    İyi oynayarak kaybettiğimiz maçlara üzülmüyorum iyi oynadık çok denedik olmadı nasip