• 24-02-2025, 16:01:42
    #1
    Hangi takımı tutuyorsunuz ?
  • 24-02-2025, 16:02:26
    #2
    Ölümüne 💛❤️
  • 24-02-2025, 16:04:28
    #3
    Galatasaray
  • 24-02-2025, 16:05:17
    #4
  • 24-02-2025, 16:05:22
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Galatasaray
  • 24-02-2025, 16:06:06
    #6
    Beşiktaş 🦅
  • 24-02-2025, 16:09:38
    #7
    Galatasaray
  • 24-02-2025, 16:17:39
    #8
    Fanatik olmamakla birlikte geçmişte bıraktığı iyi izlenimlerinden ve başarılarından dolayı GS
  • 24-02-2025, 16:22:19
    #9
    Beşiktaş kongre üyesiyim 2020 den beri. Her seçimde gittim.