• 07-08-2009, 08:04:00
    #1
    Rüştü'ye 3 maç ceza!

    Futbol Federasyonu Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), Beşiktaşlı kaleci Rüştü Reçber'e, Süper Kupa maçının ardından hakeme hakaratte bulunduğu gerekçesiyle 3 maç ceza verdi.

    Tecrübeli file bekçisi aldığı bu cezayla birlikte sırasıyla; İstanbul BB, Antalyaspor ve Gençlerbirliği maçlarında forma giyemeyecek.
    Bu arada Beşiktaş Yöneticisi Levent Erdoğan'a da 15 gün hak mahrumiyeti cezası verildi..
  • 07-08-2009, 11:09:16
    #2
    Bunun neyi şok? Nasıl başlıktır ya görende bişey var sancak.
  • 07-08-2009, 11:31:38
    #3
    iLLeqaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun neyi şok? Nasıl başlıktır ya görende bişey var sancak.
    KArdeşim yedek kaleci kim ?
  • 07-08-2009, 12:29:43
    #4
    yok zaten biliniyordu da bende şok diye görünce noldu ya biri falan sakatlandı sandımda girip bunu görünce şaşırtmadı şok etkisi bırakmadı yani

    hakan mı ne vardı fena değildi hatta birara rüştüyü sallamıyorlardı duruyorsa oynar o herif ya zaten sırf ligi bağlamıyor mu 3 maç bişi olmaz koca beşiktaşa.
  • 07-08-2009, 14:10:22
    #5
    Bende Rüştü'nün kimseyi kastederek küfür ettiğine inanmıyorum
  • 07-08-2009, 14:11:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Küfürü AZ BUÇUK sansürlemek yerine kullanmasanız daha iyi olmaz mı arkadaşlar?

    Bayan arkadaşlar da var...
  • 07-08-2009, 14:22:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar kimin ne olduğunu bilemezsiniz.bende üzüldüm ama napalım