• 27-08-2024, 22:08:47
    #1
    Arkadaşlar tabii'den mac gelmiyor bir türlü delireceğim.
    Alternatif varmı lütfen ?
  • 27-08-2024, 22:11:18
    #2
    selcuksports
  • 27-08-2024, 22:12:20
    #3
    açık bende. çalışıyor yayın.
  • 27-08-2024, 22:12:24
    #4
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selcuksports
    Yok abi oda acılmadı
  • 27-08-2024, 22:12:42
    #5
    denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açık bende. çalışıyor yayın.
    Abi delirdim acılmıyor yenilemekten bıktım.
  • 27-08-2024, 22:13:21
    #6
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok abi oda acılmadı
    TRT 1 canlı yaz hocam öyle bak
  • 27-08-2024, 22:25:48
    #7
    Trt 1 den izleniyor
  • 27-08-2024, 22:28:52
    #8
    Kurumsal Üye
    maçın içinde reklam mı cıkıyor sürekli anlamadım
  • 28-08-2024, 23:35:36
    #9
    @xdrive;

    Konularımda gez bakalım gez.