Ne beklersiniz ki milli takıma yabancı hocadan
Haysiyetsiz insan Kenan halti karıştırdı
Forvetsiz oyun oynattı bize
Yazık bu jenerasyona çok yazık!
Teşekkürler bizim çocuklar
Bildiğim tüm küfürler montella'ya!
Senin gibi hocanın ben !
14
●926
- 07-07-2024, 00:00:48Demek ki çok çalışan değil akıllı çalışan kazanıyormuş hocam. Bahane üretmek kolay...
Sen 70 dakika sahayı dar et üstüne son 20 dakikada da herifler seni koştursun bir de 2 tane patlatsın. Çok kötü oldu çok. - 07-07-2024, 00:01:19Abi bizimkilerde gol yeyince aşırı motivasyon düşüklüğü var. Elleri ayaklarına dolanıyor. Geçenkş maçta da birkaç dakika beklesek yine gol yiyen taraf biz olurduk. Bunu neredeyse tüm maçlarda yaşıyoruz. Bize 1 gol atmaları yetiyor adamların. Önlerinde süre varsa, her türlü diğerini de atıyorlar.
