Abi bizimkilerde gol yeyince aşırı motivasyon düşüklüğü var. Elleri ayaklarına dolanıyor. Geçenkş maçta da birkaç dakika beklesek yine gol yiyen taraf biz olurduk. Bunu neredeyse tüm maçlarda yaşıyoruz. Bize 1 gol atmaları yetiyor adamların. Önlerinde süre varsa, her türlü diğerini de atıyorlar.