• 06-07-2024, 20:58:50
    #1
    Avcılarda yaşıyorum. Türkiye-Hollanda maçı olduğu için mi yoksa millet memleketine mi gitti, marketler bomboş sakinlik var?
  • 06-07-2024, 20:59:44
    #2
    bayram değil seyran değil nasıl memlekete gidebilirler
  • 06-07-2024, 20:59:45
    #3
    Bugün öğlen 2 saatte geldim eve. Şuanki sakinlik maçtan dolayı bence.
  • 06-07-2024, 21:00:18
    #4
    Bence herkes cips-kola alıp maça odaklandı.

    Ben hariç. Birazdan velespit sürmeye çıkıcam.
  • 06-07-2024, 21:42:51
    #5
    2 gündür akşam 7-12 arasında programladım kendimi. tüm maçlar muhteşem. Ama Dev maç birazdan.. 2.5 saat sonra inşallah sokaklarda olacak herkes sevinçten