Sokaklar Caddeler Bomboş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sokaklar Caddeler Bomboş
4
●
280
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Sokaklar Caddeler Bomboş
06-07-2024, 20:58:50
#1
NedensizPostalar
Avcılarda yaşıyorum. Türkiye-Hollanda maçı olduğu için mi yoksa millet memleketine mi gitti, marketler bomboş sakinlik var?
06-07-2024, 20:59:44
#2
Ladavaz
bayram değil seyran değil nasıl memlekete gidebilirler
06-07-2024, 20:59:45
#3
Cooper34
Bugün öğlen 2 saatte geldim eve. Şuanki sakinlik maçtan dolayı bence.
06-07-2024, 21:00:18
#4
Haz
Bence herkes cips-kola alıp maça odaklandı.
Ben hariç. Birazdan velespit sürmeye çıkıcam.
06-07-2024, 21:42:51
#5
AOK
2 gündür akşam 7-12 arasında programladım kendimi. tüm maçlar muhteşem. Ama Dev maç birazdan.. 2.5 saat sonra inşallah sokaklarda olacak herkes sevinçten
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler