Yine prim yapmaya çalışıyor. Öncesinde de Mahsun üstünden prim yapmaya çalışıyordu.
Hocam Ronaldo'nun prim yapmaya ihtiyacimi var ki? 39 yasina olmasina ragmen o pozisyonda muthis calim atti. Birde bu Mahsun dediginiz Mahsun Kirmizigul mu?
Hocam Ronaldo'nun prim yapmaya ihtiyacimi var ki? 39 yasina olmasina ragmen o pozisyonda muthis calim atti. Birde bu Mahsun dediginiz Mahsun Kirmizigul mu?