• 23-05-2024, 23:33:09
    #1
    Ziraat Türkiye Kupası Beşiktaşımıza hayırlı olsun, en kötü sezonumuzda bu kupa bizim için iyi oldu.
  • 23-05-2024, 23:34:09
    #2
    Uefa Avrupa ligine direkt gidiyormuyuz kural nedir bu yıl tam olarak
  • 23-05-2024, 23:34:20
    #3
  • 23-05-2024, 23:34:29
    #4
  • 23-05-2024, 23:35:04
    #5
    Atla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uefa Avrupa ligine direkt gidiyormuyuz kural nedir bu yıl tam olarak
    Bir tane görsel vardı hocam bulursam atarım, ihtimal çok fazla.
  • 23-05-2024, 23:37:11
    #6
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 23-05-2024, 23:37:35
    #7
    Türkiye kupasından ziyade Uefa kupasına katılmamız iyi oldu. Böylelikle Semih 1 yıl daha kalır ve uefa kupasında kendini gösterirse 30 milyon dolara çok rahat okuturuz.
  • 23-05-2024, 23:38:27
    #8
    LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense aynı muhabbet bizde de geçti HAHAHAHXHSHDAJGDSNBD
  • 23-05-2024, 23:41:01
    #9
    metal kupanız hayırlı olsun