Gol beeee, maç bizde - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gol beeee, maç bizde
7
●
482
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Gol beeee, maç bizde
19-05-2024, 20:42:04
#1
Misafir
Aldık maçı aldiiiik
19-05-2024, 20:43:01
#2
neto
Adalet olsa zaten maç Fenerbahçe'nin hakkıydı. Gs top oynamaya gelmemiş evinde 10 kişi kalmış takıma oynanan futbola bak
19-05-2024, 20:43:43
#3
ademakcan
Yapıştırrr
19-05-2024, 20:45:32
#4
uzmanforum
Daha maç bitmedi
19-05-2024, 20:46:16
#5
Temajet
Daha 20 dk var çok uzun bir süre
19-05-2024, 20:55:24
#6
chnyrdkl
Galatasaraylı olarak daha beter olması dileğiyle.
19-05-2024, 20:56:17
#7
SEOmuhendisi
backlinkmatik.com
10 kişiyle
11 kişi + hakem + bazı barbar seyircilere karşı iyi mucadele ediliyor
19-05-2024, 21:08:09
#8
uzmanforum
Rezalet, bir Gs li olarak çok tatsız bir maç oynadıklarını düşünüyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler