• 19-05-2024, 20:42:04
    #1
    Aldık maçı aldiiiik
  • 19-05-2024, 20:43:01
    #2
    Adalet olsa zaten maç Fenerbahçe'nin hakkıydı. Gs top oynamaya gelmemiş evinde 10 kişi kalmış takıma oynanan futbola bak
  • 19-05-2024, 20:43:43
    #3
    Yapıştırrr
  • 19-05-2024, 20:45:32
    #4
    Daha maç bitmedi
  • 19-05-2024, 20:46:16
    #5
    Daha 20 dk var çok uzun bir süre
  • 19-05-2024, 20:55:24
    #6
    Galatasaraylı olarak daha beter olması dileğiyle.
  • 19-05-2024, 20:56:17
    #7
    backlinkmatik.com
    10 kişiyle

    11 kişi + hakem + bazı barbar seyircilere karşı iyi mucadele ediliyor
  • 19-05-2024, 21:08:09
    #8
    Rezalet, bir Gs li olarak çok tatsız bir maç oynadıklarını düşünüyorum.