• 04-05-2024, 23:48:07
    #10
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam ceza almadığına göre bir ilişkisi yok.
    Maalesef gerçek hocam.
  • 04-05-2024, 23:54:35
    #11
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef gerçek hocam.
    Kumar oynamayan futbolcumu var Allah aşkına şu forumun bile %60 ı kumar oynuyordur
  • 04-05-2024, 23:57:38
    #12
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kumar oynamayan futbolcumu var Allah aşkına şu forumun bile %60 ı kumar oynuyordur
    Orası da doğru, Ülke de ahlaken çöküşte.
    Futbolcuların kumar oynamasını anlayamıyorum zaten dünyaları götürüyorsunuz.
  • 05-05-2024, 00:25:27
    #13
    Ayni yolda hiç yürumedigimiz taraftarlar yorum yapiyorsa kalmaya devam edebilir…
  • 05-05-2024, 00:29:47
    #14
    iyi futbolcu ama devamlılığı yok.2-3 maç çok iyi efsane ama 13 maç ortada yok.
  • 05-05-2024, 00:37:43
    #15
    Bana kalırsa gelecek sene Galatasaray'da kalmalı. Çok net performans verir ligimizde özellikle.

    Muhtemelen satılacak ki zaten alınma amacı buydu.
  • 05-05-2024, 20:52:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray bugün çok iyi oynadı. Tebrik ederim takım hakkını veriyor fazlasıyla başarılarının devamını dilerim.