Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kumar oynamayan futbolcumu var Allah aşkına şu forumun bile %60 ı kumar oynuyordur
Orası da doğru, Ülke de ahlaken çöküşte.
Futbolcuların kumar oynamasını anlayamıyorum zaten dünyaları götürüyorsunuz.