• 07-07-2009, 01:24:32
    #1
    Sabah antrenmanında "Volkan Benim 1. kalecim sözleşme yapacaktır" diyen teknik direktörümüz Christoph Daum'un bu yöndeki açıklamalarından sonra gece geç saatlerde kalecimiz Volkan Demirel ile anlaşma sağlandı. Volkan Demirel'in 4 yıllık sözleşme imzaladığı ve imza töreni tarihi ile ilgili açıklamanın resmi yayın organlarımızdan yapılacağı açıklandı.

    kaynak: Fenerbahçe Spor Kulübü Resmi Sitesi / Türkiye'nin En Gelişmiş Spor Kulübü Portalı
  • 07-07-2009, 01:59:47
    #2
    Daha iyisini bulamazdıkya. Hayırlı olsun.
  • 07-07-2009, 02:09:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    güzel güzel Tecrübeside var çok fazla olmasada.İyi olmuş takımda kalması
  • 07-07-2009, 08:02:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hakkını almıştır inş. yok imza atmasaymış Mehmet Topuza 2,5 verip Volkana 1,7 vermek ayıp oluyor biraz
  • 07-07-2009, 08:29:28
    #5
    Hayırlı olur inşallah.
  • 08-07-2009, 00:35:50
    #6
    Akıllıca bir karar. Helal olsun. Şuanda Türkiye'nin en iyi kalecisi ve bizde kalmasına sevindim.