• 17-03-2024, 18:14:43
    #1
    Merhaba,

    Maç hakkınızda ki düşünceleriniz nelerdir? Galatasarayın çok hata yaptığı maçlardan biri oldu lakin kazanmasını bildi... 24. Şampiyonluk Geliyor mu....
  • 17-03-2024, 18:16:02
    #2
    -galatasaraya kupon yapmıştım. dk 90 berabere biter diye kuponu bozdurdum uzatmalarda attı. benim için hüsran oldu.
  • 17-03-2024, 18:16:37
    #3
    Artık kolay maç yok. Bu akşam fenerde nasıl olsa puan kaybedecek. Bakalım ne olacak sonrasında...
  • 17-03-2024, 18:16:46
    #4
    Kategori Moderatörü
    Penaltı konusunda sarı çıkabilirdi onun dışında penaltı doğruydu. Yan hakem bı pozisyon da Kasımpaşa atağını kesti ofsayt diye ama ofsayt değildi. Bunun dışında genel olarak hakem normal bı maç yönetti. Benim düşüncem bu şekilde.
  • 17-03-2024, 18:17:34
    #5
    Himmetle dualarla bakılıyor hocam
  • 17-03-2024, 18:19:11
    #6
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Penaltı konusunda sarı çıkabilirdi onun dışında penaltı doğruydu. Yan hakem bı pozisyon da Kasımpaşa atağını kesti ofsayt diye ama ofsayt değildi. Bunun dışında genel olarak hakem normal bı maç yönetti. Benim düşüncem bu şekilde.
    kaleci ile karşı karşıya kalacağı için ceza sahası içinde mutlak gol diye düşünmüş olabilir hocam. Lakin dediğiniz gibi sarı da olabilirdi.
  • 17-03-2024, 18:19:13
    #7
    Türkiyede futbolun bir kez daha sahada oynanmadığını gördük!
  • 17-03-2024, 18:20:03
    #8
    aha da fenerli bilip bilmeden şikeci kim miş onu bilmiyorlar ya hadi onu geçtim yaa çok merak ediyorum neyle övünüyorlar bunlar türkiyenin en büyük takımı GALATASARAY evet deseniz de hayır deseniz de bu değişmez ve türkiyenin de en şikeci takımı fenerbahçedir evet deseniz de hayır da deseniz fifanin resmi sayfasına gidip bakin dünyadaki şikeci takımlar listeli zaten ama siz kabullanamıyorsunuz :-D ŞAMPİYON GALATASARAY MAYISLAR BİZİMDİR
  • 17-03-2024, 18:20:06
    #9
    Bir kırmızı kartla hayata döndürdüler diyecek bir şey yok.