Penaltı konusunda sarı çıkabilirdi onun dışında penaltı doğruydu. Yan hakem bı pozisyon da Kasımpaşa atağını kesti ofsayt diye ama ofsayt değildi. Bunun dışında genel olarak hakem normal bı maç yönetti. Benim düşüncem bu şekilde.