• 08-03-2024, 20:23:46
    #1
    Arkadaşlar protein tozu ve creatine kullanan var mı merdiven altı oldukça fazla ürün olduğu için kullanan arkadaşlar dönerse çok sevinirim
  • 08-03-2024, 20:24:27
    #2
    Optimum nutrition iyiydi zamanında.
  • 08-03-2024, 20:29:01
    #3
    Konu takip
  • 08-03-2024, 20:38:06
    #4
    Kurumsal PLUS
    www.nutriking.com.tr


    Üretimden, Saha satışlarına kadar tüm süreçlerini biliyoruz, ancak kullanmadık ve o konuda tavsiye edemeyiz. Sağlam firma ve marka onu rahatlıkla söyleyebiliriz.
  • 08-03-2024, 20:49:21
    #5
    bigjoy.
  • 08-03-2024, 20:50:27
    #6
    Bigjoy kullanıyorum 7-8 aydır, memnunum
  • 08-03-2024, 20:57:29
    #7
    ssn tam fiyat performans ürünleri üretiyor. Şuanda da 1500tl üstüne 300tl indirim kampanyası var. Stok yapın derim.
  • 08-03-2024, 21:17:11
    #8
    Protein tozu yiyeceğinize tavuk yiyin
  • 08-03-2024, 21:31:18
    #9
    protein tozuna karşıyım.türk malıysa türkiyede yapılıyorsa almazdım.weider,muscletech,opti nitrion bunlar kaliteli markalardı hala türkiyede varmı bilmiyorum