• 01-03-2024, 11:06:18
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkiye Kupası 4 büyükler için zarardan başka bir şey değil.
  • 01-03-2024, 14:31:46
    #20
    Bir Karagümrüklü olarak biz bu kadar sevinmedik

    Bir Galatasaray taraftarı olarak da çok üzülmedim.

    Kupa gereksiz maliyet ve efor sarf ettiriyor.
    • OziyWeb
    • gusion
    OziyWeb ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-03-2024, 15:46:29
    #21
    Kurumsal Üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Karagümrüklü olarak biz bu kadar sevinmedik

    Bir Galatasaray taraftarı olarak da çok üzülmedim.

    Kupa gereksiz maliyet ve efor sarf ettiriyor.
    Bazı arkadaşlar el işiyle yapılan şeylere meraklı ondandıt muhtemelen misal ben feneri Başaksehir Yense umrumda olmaz cünkü banane başakşehir'den 😀
  • 03-03-2024, 00:43:02
    #22
    2 0 bitti
  • 03-03-2024, 01:52:14
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Çocukluğum hep Fatih semtinde geçti. Dernek lokali ve spor kulubüne sık sık gider gelirdim. Eskisi gibi değil ama takım.