Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Karagümrüklü olarak biz bu kadar sevinmedik

Bir Galatasaray taraftarı olarak da çok üzülmedim.

Kupa gereksiz maliyet ve efor sarf ettiriyor.
Bazı arkadaşlar el işiyle yapılan şeylere meraklı ondandıt muhtemelen misal ben feneri Başaksehir Yense umrumda olmaz cünkü banane başakşehir'den 😀