• 27-02-2024, 21:46:29
    #1
    Bugün imkanı olsaydı Türkiye kupası çeyrek final maçına paf takımla çıkacak bir hocaydı. Derbilerde korkuyorsun, Avrupa'da korkuyorsun hadi bunları geçtim ziraat kupasına talibiz diyorsun çıkardığın kadroya bak. Senin başında olduğun kulüp Anadolu kulübü değil. Krunici neden bu kadar istediğini daha iyi anladım, çünkü kendi gibi dümdüz bir oyuncu.

    Maalesef böyle giderse sezon sonu sıfır kupa ile teneke bağlayıp kapatacaklar. Tek umudum tadic ve dzekonun bu hocayı dinlemeyip kendi kafalarına göre takımı yönlendirmeleri.

    Adam kaplumbağa gibi hiç risk almadan kafamı kabuğuma saklayıp ilerleyeyim diyor. Normalde şu maçı yenilseler bile sinirlenmezdim ama bu hocanın tutumu deli ediyor adamı.
  • 27-02-2024, 21:47:40
    #2
  • 27-02-2024, 21:48:21
    #3
  • 27-02-2024, 21:49:07
    #4
    Fenerli değilim ama hocam her sene kadronuz çok iyi ama bir düzgün TD bulamadiniz şu takıma tek eksik TD , oynatmayı bilmiyor İsmail Kartal yani adam gibi TD nin eline şu kadroyu ver bu ligde açık ara şampiyonluga yürüyordu
  • 27-02-2024, 21:50:31
    #5
    Daum'u bile yetersiz bulup gönderen Fenerbahçe'den ne hale geldik arkadaş
  • 27-02-2024, 21:50:35
    #6
    Gerçekten Fenerbahçe’nin şu kadrosunda bile böyle verimsiz yararlanması çok ilginç bizim göremediğimiz ne görüyor bu adam krunicte
  • 27-02-2024, 21:51:48
    #8
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerli değilim ama hocam her sene kadronuz çok iyi ama bir düzgün TD bulamadiniz şu takıma tek eksik TD , oynatmayı bilmiyor İsmail Kartal yani adam gibi TD nin eline şu kadroyu ver bu ligde açık ara şampiyonluga yürüyordu
    Geçen sene Jesus iyi hocaydı da kadrosu iyi değildi.
  • 27-02-2024, 21:52:48
    #9
    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene Jesus iyi hocaydı da kadrosu iyi değildi.
    Fenerin sorunu bu hocam işte bir türlü tutturamiyor ya hoca yok ya futbolcu yani artık ben bile fenerin şampiyon olmasını istiyorum yeter artık (fenerli değilim ) 🤣🤣