Bugün imkanı olsaydı Türkiye kupası çeyrek final maçına paf takımla çıkacak bir hocaydı. Derbilerde korkuyorsun, Avrupa'da korkuyorsun hadi bunları geçtim ziraat kupasına talibiz diyorsun çıkardığın kadroya bak. Senin başında olduğun kulüp Anadolu kulübü değil. Krunici neden bu kadar istediğini daha iyi anladım, çünkü kendi gibi dümdüz bir oyuncu.

Maalesef böyle giderse sezon sonu sıfır kupa ile teneke bağlayıp kapatacaklar. Tek umudum tadic ve dzekonun bu hocayı dinlemeyip kendi kafalarına göre takımı yönlendirmeleri.

Adam kaplumbağa gibi hiç risk almadan kafamı kabuğuma saklayıp ilerleyeyim diyor. Normalde şu maçı yenilseler bile sinirlenmezdim ama bu hocanın tutumu deli ediyor adamı.