• 07-01-2024, 16:47:26
    #1
    İstanbulspor ile Fenerbahçe'nin oynadığı maçta 5 golün içinde de var. Değişik bir maç oluyor.
  • 07-01-2024, 16:48:33
    #2
    Fenerbahçe olunca herşey olur hocam
  • 07-01-2024, 16:49:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cengiz ilk yarıyi tek başına kazandı 😃😃
  • 07-01-2024, 16:49:42
    #4
    Bu maç 8 i görür
  • 07-01-2024, 16:51:13
    #5
    Birisi Cengiz'i fena gazlamış. Kaleye resmen ateş ediyor. Tüm şunları çok düzgün ve sert. Bu adam bundan daha fazlası ama uzun zamandır hem milli takımda, hem bireysel kariyerinde bir türlü verimli olamamıştı.
  • 07-01-2024, 16:54:16
    #6
    Cengiz son 2 maçtır formunu bulmaya devam ediyor böyle devam
  • 07-01-2024, 16:54:24
    #7
    İstanbulsporla oynadıklarını göz ardı etmemek gerek. Bu sene performans veremese de İstanbulspor seviyesini çoktan geçmiş bir oyuncu.
  • 07-01-2024, 16:55:08
    #8
    bütün gollerde payı var adamın böyle devam eder umarım parasının hakkını verir
  • 07-01-2024, 16:55:38
    #9
    Cengiz hiçbir zaman yeteneksiz bir futbolcu değildi de, istikrar sorunları vardı. Umarım Fenerbahçe'mizdeki şansını değerlendirir.