• 29-12-2023, 20:42:06
    #1
    #geri dönün
  • 29-12-2023, 20:43:45
    #2
    helal olsun iki takıma da NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
  • 29-12-2023, 20:44:25
    #4
    Instagram mavi tik✅
    bura twitter mi hocam
  • 29-12-2023, 20:44:47
    #5
    Stadyum bile bomboş. Tff acilen istifa etmeli şuna bak ya.
  • 29-12-2023, 20:45:26
    #6
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bura twitter mi hocam
    Twitter a benziyor mu ?
  • 29-12-2023, 20:47:10
    #7
    Instagram mavi tik✅
    MİLYONERMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Twitter a benziyor mu ?

    bende onu diyorum işte benzemiyor tag açmışsınız kimseye ulaşmazki bura herkese açıkta değil zaten
  • 29-12-2023, 20:49:39
    #8
    Araplar hiç bir şey kaybetmedi ama Biz Türkler hem vakit, kaybı yaşadık hemde büyük bir ders çıkardık.
  • 29-12-2023, 20:54:06
    #9
    YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araplar hiç bir şey kaybetmedi ama Biz Türkler hem vakit, kaybı yaşadık hemde büyük bir ders çıkardık.
    İlla birinin ders çıkarması gerekiyorsa o da tff'dir. Takımlar dahil kimse maçın arabistanda oynanmasını istemiyordu.