YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araplar hiç bir şey kaybetmedi ama Biz Türkler hem vakit, kaybı yaşadık hemde büyük bir ders çıkardık.
İlla birinin ders çıkarması gerekiyorsa o da tff'dir. Takımlar dahil kimse maçın arabistanda oynanmasını istemiyordu.