• 14-06-2009, 16:47:50
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Galatasaray'da sözleşmesi sona eren ve futbolu bıraktığı iddia edilen Hasan Şaş'ın menajeri Mehmet Soykök, futbolcunun karar verme aşamasında olduğunu söyledi..

    Mehmet Soykök, ailesinin yanında dinlenen Hasan Şaş'ın henüz futbolda geleceğiyle ilgili kararını vermediğini ifade ederek, ''Hasan Şaş'ın kendi ağzından hiçbir şekilde açıklama yapılmadı. Basına, transferi ve futbol geleceğiyle ilgili yansıyan haberler tamamen yorumdan ibaret'' dedi.
    Hasan Şaş'a yurt içinden ve yurt dışından teklifler bulunduğunu aktaran Soykök, ''Tabii ki 12 yılın ardından Galatasaray'a veda etmek onun için kolay değil. Futbol hayatına yurt dışında mı, yoksa yurt içinde mi devam edecek, ya da futbolu bırakacak mı sorularının cevabı yakında netleşir. Bunu bir basın toplantısıyla da ilan ederiz'' diye konuştu. hasansashasansasHasan Şaş'ın, Milli Takım'ın 2002 Dünya Kupası, Galatasaray'ın UEFA Kupası ve UEFA Süper Kupa başarılarında, elde edilen bir çok şampiyonlukta emek sahibi bir isim olduğuna da vurgu yapan Soykök, son dönemde hak etmediği eleştirilere maruz bırakılarak günah keçisi haline getirildiğini kaydederken, ''Orada sorgulanması gereken kişi kesinlikle Hasan Şaş değildir. Kendi ülkemizden çıkan çocuklara, ne yazık ki yabancı futbolculara verilen değerin yüzde 1'i dahi verilmiyor. Onurlandırılarak gönderilmeliydi'' ifadelerini kullandı.
  • 14-06-2009, 16:52:08
    #2
    Yurtdışında hangi takım ne yapsın ki Hasan'ı ? Türkiye' de belki, anadolu kulüplerine gidip 1 sezon daha oynayabilir. Daha sonra, televizyon programlarında spor yorumculuğu ardından, antrenörlük kurslarına başlar, biraz daha zaman geçer Galatasaray' a teknikdirektör olur, ilk yarı bitmeden, takımdan gönderilir.
  • 14-06-2009, 16:57:13
    #3
    Backlink Hizmetleri
    bence Hasan şaş bu sezon başında görkemli bir törenle jübilesini yapmalı
  • 14-06-2009, 16:57:53
    #4
    evet bırakmış gazetelerde okudum.gs klübü bence hasan ada vefasızlık yapıyor.
  • 14-06-2009, 16:59:59
    #5
    Birakmadi ama birakma asamasinda Sivasspor istiyordu insallah kabul eder ve Sivas - GS macinda bize bi gol cakar. Cok vefasiz bi takimiz ya UEFA'yi kaldiran hangi oyuncuya Jubile yaptirdik? Hangisini adam gibi yolladik takimdan ?
  • 14-06-2009, 17:57:46
    #6
    arkadaşlar memleketinin takımı adanasporla temasta hasan şaş.inşallah adanaya gelir.
  • 14-06-2009, 18:18:13
    #7
    Backlink Hizmetleri
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar memleketinin takımı adanasporla temasta hasan şaş.inşallah adanaya gelir.

    evet bak bu iyi olur
  • 14-06-2009, 19:20:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birakmadi ama birakma asamasinda Sivasspor istiyordu insallah kabul eder ve Sivas - GS macinda bize bi gol cakar. Cok vefasiz bi takimiz ya UEFA'yi kaldiran hangi oyuncuya Jubile yaptirdik? Hangisini adam gibi yolladik takimdan ?
    sonuna kadar haklısın. Türk futbol tarihine geçecek GS bu gidişle En vefasız kulup olarak...
  • 14-06-2009, 21:25:54
    #9
    iyi oluyor iyi,hatırlayın bakalım bunların f... gurupları varken kaç tane futbolcu yediler.
    alma milletin ahını işte böyle olur, Hakan Şükürü gördük okan buruğu gördük, Hakan Ünsalı gördük,bu futbolcu arkadaşlar gurup kurup kaç futbolcuyu Galatasaray'dan gönderdiler birde bunları hatırlıyalım...

    Evet hizmetleri büyük oldu başarılar elde ettiler ama Bedava etmediler değilmi ? Hakları neysede aldılar,Milyon dolarlar....